پرولاکتین

تجربه ی پرولاکتین :


من نزدیک به 2 سال پرولاکتینم بالا بود. هر چی برموکریپتین میخوردم فایده نداشت.
تا اینکه رفتم پیش آقای خدادادی و ایشون گفتند:
اینا رو بخور
روزانه 2 تا 3 لیوان آب مخلوط سیب و هویج و عسل......................بذر شبدر یا یونجه روی سالاد بریزم

و اینارو نخور
آب زیاد......سیر............پیاز.........زعفران.............جعفری............لبنیات................ترشیجات

تا اونجایی که میشد رعایت کردم و پرولاکتینم 22 (از 35 ) شد، با اینکه نرمال بود ولی هنوز پریود نامنظم و لکه بینی داشتم،چون سینه هام هم ترشح داشت. به تجویز دکترم 1 ماه داستینکس مصرف کردم و پرولاکتینم 2 شد!!!!!!!!!

گفتم شاید این تجربه به دردت بخوره، همین!!!!!!

برای فیبروم یا کیست همراه با موهای زائد و پرولاکتین بالا رازیانه بسیاررررر موثره

عرق فراسیون و

در ضمن برای پرولاکتین بالا آیا اسکن از هیپوفیز شدی ؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر نشدی بد نیست هیپوفیزت هم چک بشه .
اما توی داروهای گیاهی همان مریم نخودی ( سالویا ) + رازیانه را دم کنید روزی سه مرتبه بخورید . غذاهای ممنوعه هم رعایت کنید و نخورید خصوصا کاکائو
بومادران هم که به گیاه زنان معروفه می تونه کمکت کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد